Lovet slut

Japp nu är lovet slut tyvärr. Jag hade mycket roligt detta lovet som började med att jag var på ett litet påsk läger i Dala-Järna. På det skatade jag en del men det gick inte så bra. Efter det stannade jag kvar i järna hos min kusin och vi skatade nästan varje dag. Det låg kvar en del snö i början på veckan så på tisdagen åkte vi lite skoter. På onsdagen var vi i vansbro och skata och åt gôrdyr pizza efter det och det var inte värt priset. Vrickade foten på onsdagen så jag kunde inte träna kickflip förrens på lördagen. På lördagen satt äntligen kickflipen som den ska och det var ju gött. 
Idag har jag åkt skateboard vid den fina asfalten vid sommarstugorna. Jag tränade heelflip och det gick bra faktiskt. I morgon är det vindsurfing med skolan och det känns gött att det börjar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0