Bästa dagen på vindsurfing bräda i mitt liv!

Det var helt sjukt kul idag i apelviken. Stora, fina vågor, bra med vind och bra vindriktning! Jag kom ut på vattnet hade jag fullt drag med 4.5:an och 84 liters bräda vid klockan halv 4 - 4. Det som gjorde det extra roligt att surfa idag var att det var så många duktiga surfare ute i vattnet. Dom som var ute var bl.a. Andreas Olandersson (s-66), hans bror (s-65) och sen mattias och staffan, det var så klart en massa andra duktiga men det är bara dom jag visste vilka dom var :P
Jag fick några sköna hopp, lite go vågridning och allt stämde!

/Eric S-700

Kommentarer
Postat av: gustav

det var ass kul!!!!!!!!!!!!!

2009-09-01 @ 21:55:21
URL: http://vindsurfarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0