Apelviken igen!

Idag hade jag ännu en bra dag i apelviken! Först gick jag upp drygt klockan 7. Sen åt jag frukost och cykla ner till apelviken. Då hade pappa vart snäll och riggat mitt segel så jag behövde bara sätta på bommen och sen våtdräkten och så ut och surfa :D När jag surfat ett tag vid klockan 10 var det dags att hjälpa A-kursarna i vindsurfing på Peder Skrivares skola att vindsurfa. Det är den gruppen jag själv är med i, men eftersom jag surfat en del fick jag vara med C-kursarna att lära ut. Det var roligt fast på samma gång lite svårt för man ville gärna surfa själv. Vi höll till i koviken. Sen fick jag köra lite själv där och det var riktigt kul, efter det så skulle vi tillbaks till apelviken. Det var nog det bästa på dan att få göra den slören från koviken och ner, dyningarna där ute var nästan masthöga och man fick fina vågor att rida in. Efter det gjorde jag några repor i apelviken som var helt underbara innan det var dags att gå in och avsluta med skolan. Jag gick ut igen efter avslutningen och det var kul då med men sen börja det ösregna eller hagla och då gick jag in.

Hang Loose! /Eric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0